Gazimağusa'da iş kazası: İlaçlama yaparken 3 metre yükseklikten düştü, yaralandı
Gazimağusa Küçük Sanayi Bölgesi'nde ilaçlama yaptığı sırada yaklaşık 3 metre yükseklikten düşen 33 yaşındaki işçi, belindeki kırık nedeniyle hastanede tedavi altına alındı.
Gazimağusa Küçük Sanayi Bölgesi'nde meydana gelen iş kazasında bir kişi yaralandı.
Polis Basın Subaylığı'ndan verilen bilgiye göre, 26 Haziran'da saat 11.00 sıralarında faaliyet gösteren bir işletmede ilaçlama yapan 33 yaşındaki Ömer Şimşek, yaklaşık 3 metre yükseklikten zemine düştü.
Kazada yaralanan Şimşek, Gazimağusa Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada belinde kırık teşhisi konulan Şimşek, tedavisinin ardından Ortopedi Servisi'nde müşahede altına alındı.
Polisin olayla ilgili soruşturması sürüyor.
Yorumlar
Dikkat!
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.