İÇ HABERLER
okuma süresi: 1 dak.

Ercan'da karantina krizi

Ercan Havaalanı'na sabah saatlerinde inen uçakta bulunan yolculara karantina merkezi bulunamıyor.

Yayın Tarihi: 09/09/20 08:30
okuma süresi: 1 dak.
Ercan'da karantina krizi

Ercan Havalimanı'nda karantina krizi yaşanıyor. Sabahın erken saatlerinde ülkeye gelen yolculara karantinaya girebilmesi için yer bulunamadı.

Her gün değiştirilen kararlar nedeni ile akıllar karıştı, kimse ne yapacağını bilmiyor.

Ercan Havalimanı'nda sokakta kalan yolcular da yaşanan duruma isyan etti. O anlar bir vatandaş tarafından kamera kaydına alınırken, vaka sayısındaki artışa rağmen yolcuların toplu halde asfalt yol içinde oturduğu görünüyor.

Beklemekten sabrı taşan yolcuların yanı sıra, havaalanında görevli polis subayının ise karantina merkezi bulunması için harcadığı çaba görüntülere yansıdı...

#mesajınızvar
Levent ÖZADAM'dan
Gözden Kaçmadı
#gozdenkacmadi

En güncel gelişmelerden hemen haberdar olmak için

Yorumlar

Dikkat!
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

arzu ca10/09/20 09:58
böyle bir dönemde kimse keyfinden gelmiyor sonuçta. Evi , işi , ailesi olan bir sürü insan var. İnsanların bile bile neden geldiğini sorgulayacağınıza 1saatte karar alıp 1 gecede uygulamaya koyan hükümetinizin başarısızlıklarını sorgulayın önce.

Erol Aslan09/09/20 18:32
Şimdi bu ne rezalet, ben olsam geri biner dönerdim oda mı yasak geri donemezler mi?

Ayşe Nida 09/09/20 12:25
Çocuklarımız pandemi başladığında apor topar herşeylerini birakarak ülkelerine donuyorlar,okulları açıklama yapıyor yüz yüze eğitim yapıcaz gelmiyecek olan öğrenciler için de gerekçe istiyoruz diye .Biz aileler de havaalanlarında yigilma olmasın ve orada bir karantina sureci yasiyacaklarinin aciklanması üzerine biraz daha erken okullarına gönderiyoruz ve oradaki öğrenci kayıt işlerini halletmeleri için.Kibrisa bilet alıyoruz direk uçuş ama sonrasında uçuş iptal sefer aktarmaliya donuyo ve durmadan bilet degistiriyoruz.Turkiyede pcr testi yapiliyor 120 saat icinde ucmasi gerekiyor deniliyor aksi halde tekrar test yapilmasi gerekiyor test 250 tl.Cocuklarimiz gitmeden prosedürü öğrenmek için yetkililerle görüşüyorlar.Havaalanina indikten sonra ne olacak diye otobuslerle alinip ilk once okul yurtlarina denilip vazgecilip daha sonra otellere yerlestirileceksiniz deniliyor.Simdi buraya kadar eyvallah da bu yolcular kibrisa gece 01:00 da indi düzelteyim.Indiklerinde bir pcr testi daha oldular buna da tmm tedbir gerekli.Otobusleri havaalanindaymis bu da güzel ama gidecekleri yer yok.Cocuklarimiz orada mağdur aileler burada endişeli,uykusuz.Kibris hükümeti,emniyet,belediye aramadığımız yer kalmadı mağduriyet çözülsün diye.Ama emniyet hariç hicbir yerden yardım alamadık sabaha kadar.Sagolsunlar bir şey yapamasalarda bizleri dinlediler. Simdi diyorum ki nasil bir duyarsizlik bu. bir hukumet bunun bilgisini bildigi halde nasil programini yapmaz sonucta kıbrıs üniversitesi çok olan bir ülke öğrencilerinin tek tek gideceğini bilmesine rağmen ülkesinde vaka sayılarının artmasına rağmen 3 otobüs vatandaşı kaldırımlarda,yollarda sabaha kadar uykusuz zeril zebil eder nasil önlem almaz ve vatandasa bu tedbirsizlikle yakalanma riski büyük olasılık olan covid için masraflarınız sizin deyip belge imzalatir.Bizler insan olarak nasil birbirimize güveneceğiz ve insan olarak hakkettigimiz degeri bu yuzyilda nasil gorecegiz.Cok uzucu sebeb olanlar umursamaz davrananlar ellerini kafalarının arasına alıp yanlarına vicdanlarini da koyup muhasebe yapsınlar.Cunku biz çok bir şey istemiyoruz. Aradığımızda ulaşabileceğimiz ve bizi bilgilendirecek yetkili istiyoruz bunu bile beceremediniz.Saygilarimla...